fbpx

הבחירה החכמה עבור נשים השוקלות ניתוח הגדלת חזה

התחילי את המסע שלך

תמיד מרגש לשקול את האפשרות לשינוי, ולעשות משהו רק בשביל עצמך. מדי שנה, מעל מיליון נשים בוחרות לבצע ניתוח הגדלת חזה,  וקיימים גורמים רבים שעלייך לקחת בחשבון לפני קבלת ההחלטה. חלקם יהיו נתונים להחלטתך בלבד, בעוד שאחרים ייקבעו בשיתוף עם הרופא המנתח שלך.

עמוד זה יכול לסייע לך להכיר חלק מהנושאים שעליהם תשוחחי עם הרופא המנתח שלך, ולהציג בפנייך את ®Motiva Implants מבית מעבדות Establishment Labs, מהחברות המובילות בעולם בתחום שתלי הסיליקון. מטרת המידע לסייע לך להרגיש בטוחה ומועצמת לכל אורך המסע שלך להגדלת החזה.

מדוע לבחור ב Motiva?

הביטוי "חדשנות למען בטיחות מוגברת" מתאר במדויק את המחויבות של חברת מעבדות Establishment Labs, יצרנית ®Motiva Implants. שנים של מחקר ופיתוח של שתלי סיליקון הובילו ליצירת קו מוצרים שעונה על כל הצרכים, גם בקרב המטופלים והכירורגים הקפדניים ביותר.

  • ניסיון נרחב בתחום האסתטיקה של החזה
  • טכנולוגיות חדשניות ומעוגנות בפטנט, שפותחו למען בטיחות המטופלת

  • מחויבות לשיטות ייצור קפדניות, בהתאם לתקנים בארה"ב ובאירופה.

  • בטיחות וביצועים מבוססים, 5 שנים לאחר ההשתלה, במחקר רפואי מבוקר ובניסיון מעשי ממשי: ללא צברי נוזלים (סרומה) מאוחרים או קפסולות כפולות, פחות מ־1% התכווצות המעטפת ושביעות רצון מטופלות גבוהה (94%).

כפי שתיווכחי לדעת, יש החלטות רבות שתיאלצו, את והרופא שלך, לקבל בעת בחירת שתלי סיליקון, החל ממאפייני השתל (למשל, סוג החומר והמעטפת) ועד לתוצאה שהוא יניב (למשל, צורה, גודל והתבלטות לפנים). כל אישה שונה זו מזו – בסוג הגוף, באורח החיים ובמראה הרצוי. למרבה המזל, לא משנה מה תחליטי, הרופא המנתח שלך יוכל לבחור את שתל Motiva הנכון, שיתאים לצרכים שלך.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן